Servicii Gestionate

Cererea tot mai mare de pe piața asigurărilor de sănătate și de viață a creat o presiune sporită asupra clienților noștri corporativi. Pe  de o parte, necesitatea de a transforma vânzările și procesele operaționale, într-o eră digitală în care clientul este din ce în ce mai exigent și dorește ca toate interacțiunile cu compania sa să aibă loc virtual; pe de altă parte, necesitatea de a obține profitabilitatea prin gestionarea portofoliilor lor necesită o cunoaștere din ce în ce mai detaliată a comportamentului clienților și furnizorilor săi, precum și a tendințelor în evoluția costurilor de sănătate.

Pentru a îndeplini aceste cerințe, Future Healthcare a dezvoltat un set de servicii de management care pot fi complementare principalelor sale direcții.

Servicii

Marketing și Vânzări
Am acumulat experiența a peste 18 ani de investiții în Internet și în gestionarea diferitelor platforme digitale, inclusiv comercializarea planurilor de sănătate și a asigurărilor online.

Abordarea noastră se bazează pe o strategie clară de marketing online, personalizată în funcție de scopurile și obiectivele fiecăruia dintre clienții noștri corporativi. În acest scop, oferim o platformă digitală, care garantează un proces de vânzări online, integrat, de la simulare la plată și emiterea contractului:
Ori de câte ori un produs de asigurare necesită o evaluare medicală, această acțiune poate fi efectuată online sau prin telefon, îmbunătățind astfel experiența clientului.

Clientul poate alege dintr-o varietate de canale de comunicare: call center, PC, tabletă sau telefon mobil.
Serviciul Clienți
Transparența unei companii și abilitatea acesteia de a răspunde la întrebări și a oferi un feedback eficient clienților săi reprezintă, în prezent, factori extrem de importanți. Odată cu digitalizarea acestui sector, se preconizează că interacțiunea cu clienții va fi din ce în ce mai simplă și mai eficientă. Future Healthcare a pus întotdeauna un mare accent pe client și a evoluat, astfel încât instrumentele pe care le are la dispoziție să fie din ce în ce mai eficiente și să permită o monitorizare eficace a nevoilor clienților.

În acest sens, am dezvoltat un set de instrumente pe care le punem la dispoziția clienților noștri corporativi:
  • Card fizic și virtual
  • Director clinic online
  • Programare consultație online
  • Linie de asistență pentru clienți
  • Linie de asistență pentru rețeaua comercială
  • Zonă rezervată clientului
  • E.newshealth
  • Chestionare de satisfacție
Managementul Riscului, ai și Analiza Datelor
Cererea tot mai mare de pe piață pentru asigurările de sănătate și de viață a creat o presiune sporită asupra clienților noștri corporativi - pe de o parte, doresc să comercializeze produse și servicii inovatoare care fac posibilă creșterea calității serviciilor pentru clientul lor final, pe de altă parte au nevoie de o susținere financiară și un echilibru în gestionarea riscurilor portofoliului lor de clienți.

Future Healthcare are o vastă experiență în proiectarea și dezvoltarea de produse pe care le pune la dispoziția clienților săi corporativi. Astfel, avem posibilitatea de a proiecta, dezvolta și opera soluții specializate pentru fiecare entitate, aliniind toate regulile de afaceri cu politica de management al riscului pentru fiecare dintre clienții noștri.

Din punct de vedere al analizei datelor, am dezvoltat un Depozit de date (Datawarehouse) care permite analiza volumelor mari de date. Acest  depozit de informații a făcut posibilă definirea unei serii istorice care permite o mai bună analiză a comportamentului de utilizare în trecut, sprijinind luarea deciziilor prezente și predicția evenimentelor viitoare.